okey , entry kali niey aku nak citer pasal bdak yg seng** . klo nk bce , bce . tana bce diyam2 sudaa . haha . ptang tdy aku lpak uma nenek aku dengan cousin aku . biler da boring yang teramat sangat kite org pown kluar lah naek moto pergi jlan-jlan pusing kmpung . Biler kite org smpai dkat satu traffic light nie , ada 2org bdak naek moto nie diey tgur kite org . Diey ckap "kak , taya moto akak gelong " . huh? biar betik ! takut jgak aku nk bwak moto mse tu . Nak tux nk aku sroh ar cousin ckap 'thanks' sbab bgtau kite org psal tayar tuwh (kte org niey jenis berbhasa sikit) haha.. nk pnggil kte org 'akak' konon , padahal tux lah mude mne pown . hehe . Disebabkan bdak2 tuwh da ckap mcm tu, kite org pown bwak moto slow2 . biler da blik kite org ckap ngan ack kte org taya moto 2 gelong . ack kte org mara tahap gaban dowh , siap tengking2 lagi . Lpas tu ack kite org pown checkla moto yg kite orng naik tuwh , rpe2nye ckt p0wn tux gelong ! bdak tu pnye citer mcam diey keje dkat kdai moto plaxx . haiisshh . (:
Saturday, 11 June 2011
ACT SMART
Sunday, 5 June 2011
mood : Boring beb !
Friday, 3 June 2011
heyyo!
Hye peeps ! imma new here. Feel free to read my blog and leave me a comment.
In addition , do not forget to follow me and thank you for spending your the time to read my blog .
Subscribe to:
Comments (Atom)

